Ni undrade om våran klubboutfit

Vissa av er har säkert hört talas om att klubben har en speciell tävlingsoutfit. Denna bestämdes gemensamt av mig (Moa) och majoriteten av klubben.
Jag vill meddela att det inte är tvång att införskaffa denna outfit men till vissa tävlingar kan det bli ett krav att äga den. För att ha en fullständig outfit som jag godkänner ska du äga allting från sadel till benlindor, jacka till handskar!
 
------------------------------------
Hjälm: Svart variant från GÅD eller Blå variant från MB.
Jacka: ML
Handskar: GÅD
Byxor: SGB
Stövlar: MB
Träns: GÅD
Sadel: GÅD
Schabrak: Pinta
Rosett: Pinta
Lindor: Pinta
-------------------------------
Jag vill även meddela att det krävs att man kommit upp i levlarna för att kunna köpa detta, det kan ses som orättvist men i uttagningar för de tävlingarna där denna outfit krävs kommer jag troligtvis endast behöva de som är på level 13-14 med häst på level 15.


KOMMENTARER
Molly Flowerfield

Hm måste man ha denna outfit för det är inte det bästa :/ :question::thumbdown::-s

Svar: Hej!Just nu håller vi på att göra ändringar i klubbens outfit som du kanske läst :)

Klubboutfiten är inget du alltid måste bära utan den reprecenterar AF och skall användas vid vissa Evenemang. Och jag kan säga att detta är en av de bästa klädeskombinationerna på jorvik men vi jobbar på att få den bättre anpassad till klubben.
afsso.blogg.se

2013-09-27 17:21:20
URL: http://starstablemolly.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback