Ordningsregler för Dressyrtävlingen!

Hej alla AF:are!
 
Nu är det snart dags för tävling och jag hoppas att ni är taggade och att ni har tränat hårt!
Jag skulle vilja offentliggöra en punkt, nämligen Priset. Det är nämligen så att är det minst 10 deltagande under tävlingen på tis blir det SC i pris för vinnaren! (Antalet sc är beroende på hur många som kommer)
 
Om det däremot inte kommer 10 pers blir priset i form av levling, mata hästar, träningspass eller liknande !
 
 
Inför tävlingen

Om du känner att du behöver mer träningshjälp inför tävlingen är det bara att maila eller kik:a mig (MoaW) Mitt kiknamn är MoaWinterland.
Du kommer ha möjlighet att få en privat 30min-lektion där programmet såklart är i centrum!
 
Saker du bör ha tänkt igenom inför tävlingsdagen är även:
*kan jag komma?
*behöver jag ett speciellt startnummer då jag kommer sent eller måste iväg tidigt?
*har jag tränat?
*har jag de kläder som behövs?
*har jag frågor?
 
 
 
Tävlingsdagen
 
Det finns ett par ordningsregler som ni ska vara medvetna om!
 
*Meddela om ni inte kan komma! Gör ni inte det kommer jag personligen att se till att ni gör det nästa gång. :)
*Under tävlingen får ENDAST den som rider sitt program vara i RH dressyrdel! Övriga ska hålla sig på andra platser Nära RH.
*Om någon ändå skulle störa den som tävlar finns det stor risk att den personen stryks från sin start.
*Ni som tävlar ser till att vara i Tid och startar när ni blir ombedda!
*Ni som inte tävlar har fri tillgång att prata i alla chatter mer ni får INTE störa mig eller den som tävlar!!
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback