Ny termin med nytt liv till AF!



Under Höstterminen ska vi jobba mycket med Gemenskap så att vi får Aktiva medlemmar som har roligt tillsammans.
Vi kommer precis som förra terminen att ha Obligatoriska Möten där vi bland annat utvärderar veckan .
 


Jag och klubbledarna har planer på att ändra jackan till klubbklädseln men för att få allas röst hörd har vi laggt ut en omröstning här på bloggen. Klubbfärgen kommer dock fortsätta att vara blå/vit !
 


Jag ska inte avslöja för mycket men planer på vad terminen ska innehålla för evenemang är i full gång att planeras.
Ridlektioner, Träningar på tävlingsbanorna och Galoppträningar är sådant som klubben själv önskat och självklart tar jag då med det i planeringen!
 
 


Hoppas ni har haft en bra sommar och jag önskar er en lyckad höst!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback