Schema v 9!

 
Denna vecka är jag(MoaW) tillbaka på skolan och internatet vilket innebär att mitt internet kommer att vara opålitligt. Därför kommer jag inte att hålla bestämda evenemang under denna veckas skoldagar.
 
Men håll utkik!

Schemat kommer att vara rörligt under hela veckan, det vill säga, det kan när som helst skrivas in en aktivitet i planeringen som en av de underbara klubbledare vi har håller i.
 
Annars hoppas jag att vi ses under veckan under de spontana påhitten ;D
 
//MoaW
 
 
 
 
-
 
 
Vad tror du kommer på denna V uppdatering? Skriv ned dina tankar som en kommentar!
Jag (MoaW) kommer på tisdag kväll kolla igenom kommentarerna, Den/De medlemmar som gissat närmast resultatet som kommer upp på SSO´s hemsida på Onsdagen belönas med Titeln Mästare!
 
 
-
 
 
-
 
 
KLUBBMÖTET TESTAS ATT FLYTTAS TILL FREDAG

20:00-DC båten på ML strand. Ni som kommer på mötet blir emmuna en v framåt!
 
 
20:00 MELLO- kolla, denna v kom jag ihåg det!
 
18:30 kommer jag(MoaW) dock hålla i en aktivitet! (Mer info kommer)
 
 
-
 
 
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback