EVENT

Hej alla AF:are! 
Idag (Lördagen 25/1) är det dags för Event! Alla i klubben är varmt välkomna att delta, de ända kraven är att du kan bete dig och är Starrider som har tillgång till hela ön.
 
Eventet startar kl 18:00 med samling i GÅD's paddock!
 
Händelse: Under kvällen kommer ett "Jorvik runt- Marathon att hållas av mig(MoaW) där vi tar del av varandras närvaro! 
Längst vägen kommer det inträffa en del stopp som kan innebära tex Fika eller Lopp.
 
 
Tema: Färgmatch mellan häst och ryttare; exempel på vad jag menar visas på bilderna nedan! 
OBS: Jokey-klädseln hänvisas på bilderna då de ger klara exempel inte för att ni tvunget skall lika er vid dem.
 
Tävlingsklädsel & utrustning är ett + !
 
PRIS: Jag (MoaW) kommer under kvällen bestämma en Vinnare!
Det som kommer att avgöra vem vinnaren blir är dessa punkter;
*Uppförande
*Klädsel
*Antal vinster under lopp
 
Endast EN vinnare kommer att utses och för att göra er tävlingsvilliga är priset 100SC. 
Tänk på att det är Dubbelhelg! Alltså blir vinsten automatiskt 200SC! 
 
Må bäste ekipage vinna!
 
 
OBS OBS OBS 
För att jag ska kunna ge ut SC måste du som planerar Vinst vara Villig att ge ut dina konto-uppg till mig!


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback